pld-security-*@pld.org.pl

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Czw, 12 Wrz 2002, 14:58:05 CEST

On Thu, 12 Sep 2002, Michal Moskal wrote:

> IMHO:
>   pld-security-announce@ jako lista główna, common netish.
>   pld-security-announce-*@ jak się komuś będzie chciało tłumaczyć.

Hmm ...
pld-security-announce@ tak, jako glowna lista :)
listy jezykowe announce nie maja sensu chyba ..
a anonse mozna robic takie:

Subject : PLDSA-nrek-PL
Subject : PLDSA-nrek-EN

> To bardzo ważne, żeby polskie tłumacznia (czy chińskie, albo
> hiszpańskie) nie *opóźniały* wypuszczania anonsów.  Wiekszość ludzi
> poradzi sobie z SA po angielsku.

No tak ...
hmm, jak narazie beda po angielsku ...

> Taka sobie lista tematyczna, jak discuss?  Nie wiem czy to jest
> potrzebne.  Posty na nią przeważnie by się pokrywały z pld-devel,users
> albo pld-sec-team.  (bo byłby albo pisane, przez userów, którzy nie są
> pewni, że to co znaleźli to bug, albo przez developerów, którzy są
> pewni, albo powinny nie być publikowane).

;)
no tak, ale zawsze lepiej jest sobie pisac na pld-security-pl@ czy
pld-security-en@ niz pchac sie na pld-devel-pl ? :)

> Zdecydowanie team ;)
>
> IMHO na ta lista nie powinna być moderowana, co do postów subscriber-only
> to nie jestem pewien.  Archiwa można by nawet udostępniać, ale po
> miesiącu np.

Hmm, pld-security-team@ z zalozenia chyba bedzie lista raczej dla
wtajemniczonych, gdzie bedziemy skrzetnie odmawiac sprawy organizacyjne,
etc, etc

> Tylko czy te -security-{pl,en} są potrzebne?  (nie będę się kłócił, tak
> się tylko pytam ;)

tak, powiedzmy ze potrzebne :)

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)