pld-security-*@pld.org.pl

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 12 Wrz 2002, 15:20:40 CEST

On Thu, Sep 12, 2002 at 02:58:05PM +0200, Krzysiek Taraszka wrote:

> Hmm ...
> pld-security-announce@ tak, jako glowna lista :)
> listy jezykowe announce nie maja sensu chyba ..
> a anonse mozna robic takie:
>
> Subject : PLDSA-nrek-PL
> Subject : PLDSA-nrek-EN

I po co ktoś kto nie czyta języka mickiewicza ma dostwać takie posty?
W Subject: to sobie może być, ale lista osobna to dobry imho pomysł.

> No tak ...
> hmm, jak narazie beda po angielsku ...

I bardzo słusznie :)

> ;)
> no tak, ale zawsze lepiej jest sobie pisac na pld-security-pl@ czy
> pld-security-en@ niz pchac sie na pld-devel-pl ? :)

Może i masz racje. Tylko obawiam się, że zemże śmiercią tragiczną z
braku postów. Ale mogę się mylić.

> Hmm, pld-security-team@ z zalozenia chyba bedzie lista raczej dla
> wtajemniczonych, gdzie bedziemy skrzetnie odmawiac sprawy organizacyjne,
> etc, etc

Archiwum jest zablokowane.

> tak, powiedzmy ze potrzebne :)

Ale to jutro, dziś się już chyba nie wyrobię ;)

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h