XFree86

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 16 Wrz 2002, 15:36:42 CEST

On Sat, 14 Sep 2002 22:29:41 +0200
Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> wrote:

> Błąd wisi od chyba 2 miesięcy w GNATS ze stanem "open".
> Kilka dni temu wysłałem trochę więcej informacji na gcc-bugs - cisza.
> A na razie to albo s/athlon/i686/, albo dodać -mno-mmx -mno-3dnow.

Za sugestią Arka, dodałem kilkadziesiąt patchy z RH do gcc32 i jeszcze dwa dodatkowe na locale (z listy gcc-patch), sam nie wiem co robią, całość się u mnie kompiluje i buduje, aczkolwiek zostaje jeszcze trochę plików które nigdzie wg. rpm'a nie są dokładane. Wygląda na to, że tak powinno być, ale wymago to przejżenia przez osoby które coś więcej sie w tym temacie znają :-)

                                  Artur