XFree86

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 16 Wrz 2002, 21:40:14 CEST

On Mon, Sep 16, 2002 at 03:36:42PM +0200, Artur Flinta wrote:

> Za sugestią Arka, dodałem kilkadziesiąt patchy z RH do gcc32 i jeszcze
> dwa dodatkowe na locale (z listy gcc-patch), sam nie wiem co robią,
> całość się u mnie kompiluje i buduje, aczkolwiek zostaje jeszcze
> trochę plików które nigdzie wg. rpm'a nie są dokładane. Wygląda na to,
> że tak powinno być, ale wymago to przejżenia przez osoby które coś
> więcej sie w tym temacie znają :-)

IIRC jakieś pliki poza pakietami były, ale niepotrzebne.
Mi się na razie nie zbudowało - "no space left on device". Ale xgcc
i cc1 już było gotowe więc sprawdziłem - ten błąd nadal nie jest
poprawiony.

Wczoraj znowu ktoś zgłosił ten błąd do GNATS - tym razem w kontekście
-march=pentium4.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/