Galeon

Leszek Krupiński leszek w php.net
Wto, 17 Wrz 2002, 11:12:32 CEST

Witam

Ship log, stardate [-30]9082.3, Tomasz Kłoczko reports:

> Na ftp jest już 1.2.6. Spróbujcie teraz.

Spróbuję wieczorem, ale pokombinowałem troszkę. Bookmarki mi się
przekonwertowały na innym kompie, ale galeon dalej nie chciał się
uruchamiać - wywalało się na gtk_widget_show(). Przekompilowałem kilka
razy gtk+ i galeona i dalej nic. W końcu w specu od gtk ustawiłem
--enable-debug=yes i... poszło. Nie wiem dlaczego. Działa to nie
narzekam :)

Pozdrawiam
   Leon

--
[            Silly is a state of mind, stupid is a way of life            ]
[ http://www.leon.w-wa.pl/ ] | [ pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/ ]