Galeon

Wto, 17 Wrz 2002, 13:03:39 CEST

On Tue, 17 Sep 2002, Leszek Krupiński wrote:

> Witam
>
> Ship log, stardate [-30]9082.3, Tomasz Kłoczko reports:

> Spróbuję wieczorem, ale pokombinowałem troszkę.

Ja już widzę że nowy galeon ma poprawione:
- sigsegv przy zamykaniu galeona jeżeli ma się otwarte zakładki,
- tracenie fokus po załadowaniu strony kontrolki z zawartością strony,
- mulenie przy otwieraniu konfiguracji,
- aktualizowanie bookmaków z najczęściej odwiedzanymi stronam.

Po za tym jakby płynniej chodzi (mam sporo zakłądek potwieranych i
przechodznie między nimi jest jakoś tak na oko szybsze :).