problem z /etc/modules?

Wto, 17 Wrz 2002, 14:49:56 CEST

On Tue, 17 Sep 2002, Jacek Osiecki wrote:

> No dobra, ślicznie... tylko w takim razie od czego jest /etc/modules i
> /etc/rc.d/rc.modules?

Do ładowania modułów które nie można zładować automatycznie (np. moduły
helperów do ip masq). Jest ich kilka ..
Także przydaje się do ładowania modułów które nie które nie powinny
być wyładowywane przy nieużywaniu.

> A dc395x_trm to tekram DC-395U - mam do niego podpięte CD i nagrywarkę.
> Chyba wskazane jest załadowanie tego na początku, właśnie w /etc/modules?

> Co do eth0 to mam
> alias eth0 rtl8139

Znaczy się tak jak Andrzej skorygował czyli:

alias scsi_hostadapter dc395x_trm

Przepraszam.
Dzięki temu także geinitrd będzie poprawnie działał.