problem z /etc/modules?

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Wto, 17 Wrz 2002, 15:12:54 CEST

On Tue, 17 Sep 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Do ładowania modułów które nie można zładować automatycznie (np. moduły
> helperów do ip masq). Jest ich kilka ..

OK

> Znaczy się tak jak Andrzej skorygował czyli:

> alias scsi_hostadapter dc395x_trm

I to załapie automagicznie załaduje mi moduł do scsi przy odwołaniu do
/dev/scd0 i /dev/scd1? OK, spróbuję...

Choć w sumie chyba to zostawię w rc.modules, jako że ten moduł długo się
ładuje (szuka urządzeń na szynie)...

Zaś co do sound... zastanawia mnie czemu to nie działa?
Hmmm chyba (?) wiem (/etc/rc.d/rc.modules):

(egrep -v "^(#|[[:blank:]]*#)" /etc/modules; echo) | # make sure there is a LF at the end
while read module args
do
  [ -z "$module" ] && continue
  _modprobe single $module