Kernel 2.2.21-7 na i586

Daniel Mróz beorn w magellan.pl
Wto, 17 Wrz 2002, 16:12:22 CEST

Czesc

   Mam problem z jadrem 2.2.21 kompilowanym wlasnorecznie na i586. Sa
dwa kompy: AMD k5 ilestamMHz, chipset VIA, karta graf. Trident oraz
Pentium MMX 200MHz, chipset Intel, karta graf. S3 VirgeDX. Po
kompilacji z ustawionym wlasciwym typem procesora (`i586' w pierwszym
przypadku i `Pentium' w drugim), podczas ladowania systemu leci
sie rozdzielczosc (nawet przy wylaczonym `Video mode selection
support' i FB) i reset kompa.
   Problem wystepuje na obu maszynach wiec wykluczyc mozemy problem
sprzetowy. Jadro kompilowalem zarowno do bzImage jak i zImage zatem
nie jest to tez problem ladowania jadra. Rozne karty graficzne
wykluczaja problem z typem grafiki. Probowalem takze kompilowac z
minimalna iloscia opcji (nawet sterownik FDD wywalilem) i ciagle nic.
Na jadrze dystrybucyjnym wszystko jest OK (oprocz AMD, gdzie iptraf
wywoluje oopsa). Skompilowalem testowo jadro 2.2.19-22 z zamierzchlych
czasow PLD, co do ktorego mam pewnosc, ze na i586 dzialal i jest to
samo.
   Co moze powodowac restart komputera na samym poczatku ladowania
jadra? Co moge robic zle? Czy ktos juz cos takiego robil?

P.S. Moge podeslac jadro i/lub .config dla minimalnej konfiguracji z
jaka probowalem.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?