nowa wiewiora

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 18 Wrz 2002, 15:51:52 CEST

Dnia śro 18. wrzesień 2002 15:07, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk napisał:
(...)
> To może coś ala squirrelmail-apxs (to tylko przykładowa nazwa) jako paczka
> i w każdym pakiecie z pluginem Requires(post,preun): squirrelmail-apxs
> oraz oczywiście wpisy w post, preun kożystające z tego narzędzia.
(...)
Zacząłem już coś takiego modzić, tylko, żeby to wdrozy to trzeba zrobic
najpierw porzadek z tymi pluginami.
Właśnie dzisiaj przygladam się im blizej i:

Z pluginów bedących w głównej paczce nie działa:
- newmail (nie gra soundów), poza tym wymaga squirrerspella, który był i jest
wydzielony - bez niego nie można wejść do opcji.
- sent_subfolders - wykrzacza listę folderów przy uaktywnieniu

Z tych z %{SOURCE1}:
- dwa wykrzaczaja program zaraz po logowaniu (az strach pomyslec, co by było,
gdyby one przy instalacji się automatycznie dodały do konfiga)
- jeden wywala wiewiórę przy próbie wejscia do opcji
- kilka jest nieaktualnych (zaimplementowane są na stałe w nowszych wersjach)
- fortunki działają ale pod warunkiem, że się recznie doda opcje do *.pref

Najpierw chcę spaczować newmail i sent_subfolders, potem zastanowić sie co z
pozostalymi (może nowsze wersje?) i powydzielać paczki. Potem dopiero mozna
pomyslec o skrypcie.

> PS. Zdałem :) także dziś też nie myśle o tym bo ide świętować.
No przeciez mówiłem, że zdasz :>
Gratulacje

--
Adam Gorzkiewicz