nowa wiewiora

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 17 Wrz 2002, 16:24:27 CEST

Dnia wto 17. wrzesień 2002 14:38, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk napisał:
> Nowa wiewióra 1.2.8 (squirrelmail) od kilku godzin chodzi ładnie na moim
> serwerze z global_register=off w php'ie :). Na razie nie zauważyłem nic
> ponadto, proponuje żeby ktoś jeszcze potestował i STBR.

mail_fetch, newmail i squirrelspell są w głównej paczce (i nawet "mówią
localami") tak, że nie ma potrzeby wypakowywania ich z %{SOURCE1}. Co prawda
cp -avR później załatwia sprawę i te starocie są nadpisywane.
W ogóle to te pluginy z %{SOURCE1} są lekko nieświerze.
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl