nowa wiewiora

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Wto, 17 Wrz 2002, 16:36:34 CEST

On Tue, 17 Sep 2002 16:24:27 +0200, you wrote:
>mail_fetch, newmail i squirrelspell są w głównej paczce (i nawet "mówią
>localami") tak, że nie ma potrzeby wypakowywania ich z %{SOURCE1}. Co prawda
>cp -avR później załatwia sprawę i te starocie są nadpisywane.
>W ogóle to te pluginy z %{SOURCE1} są lekko nieświerze.

To zabieraj się do roboty, ja dziś zdałem jeden egzamin a jutro mam już
ostatni i znów półtora tygodnia wakacji.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć