nowa wiewiora

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Wto, 17 Wrz 2002, 22:33:43 CEST

On Tue, 17 Sep 2002 17:46:09 +0200, you wrote:
>Dnia wto 17. wrzesień 2002 17:29, Tomasz Kłoczko napisał:
>(...)
>
>tzn. sama obecność plugina w plugins nie wystarczy - trzeba go zadeklarować w
>konfigu - domyślnie w konfigu nie ma ustawionego zadnego plugina

a dokładniej można to zrobić przez
/home/httpd/html/squirrel/config/conf.pl
, który modyfikuje:
/home/httpd/html/squirrel/config/config.php
dodając nazwę pluginu do tablicy:
$plugins[0] = 'fortune';
$plugins[1] = 'vacation';
$plugins[2] = 'mail_fetch';
$plugins[3] = 'username';

sęk w tym że w naszym pakiecie nie ma config.php, jest tylko
config_default.php i admin musi sobie sam skonfigurować wiewiórę zależnie
od posiadanego np. daemona imapd. Może zrób skrypt oparty o rc-inetd
generujący to także automatycznie ale nie wiem czy jest sens bo conf.pl
jest dość przejrzysty do pluginów także imho.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć