nowa wiewiora

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 17 Wrz 2002, 22:49:25 CEST

Dnia wto 17. wrzesień 2002 22:33, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk napisał:
(...)
> a dokładniej można to zrobić przez
> /home/httpd/html/squirrel/config/conf.pl
> , który modyfikuje:
> /home/httpd/html/squirrel/config/config.php
> dodając nazwę pluginu do tablicy:
> $plugins[0] = 'fortune';
> $plugins[1] = 'vacation';
> $plugins[2] = 'mail_fetch';
> $plugins[3] = 'username';
>
> sęk w tym że w naszym pakiecie nie ma config.php, jest tylko
> config_default.php i admin musi sobie sam skonfigurować wiewiórę zależnie
> od posiadanego np. daemona imapd. Może zrób skrypt oparty o rc-inetd
> [...]

Eee... to znaczy, że co - w efekcie przy instalacji paczki z pluginem miałby
się przepisywać config.php i plugin miałby się dodawać automatycznie?
Jeśli dobrze Cię rozumiem, to mnie sie ten pomysl srednio podoba. Teraz mogę
miec w plugins nawalonych ich 100 ale chcę mieć kontrolę nad tym, ktorego w
danym momencie włączy a ktorego wyłączyc. Taki skrypt robilby mi bałagan w
configu. IMO najlepiej jest tak jak teraz, czyli reczne dodawanie.
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl