nowa wiewiora

Wto, 17 Wrz 2002, 23:25:56 CEST

On Tue, 17 Sep 2002, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Dnia wto 17. wrzesień 2002 22:33, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk napisał:
> (...)

> Eee... to znaczy, że co - w efekcie przy instalacji paczki z pluginem miałby
> się przepisywać config.php i plugin miałby się dodawać automatycznie?
> Jeśli dobrze Cię rozumiem, to mnie sie ten pomysl srednio podoba. Teraz mogę
> miec w plugins nawalonych ich 100 ale chcę mieć kontrolę nad tym, ktorego w
> danym momencie włączy a ktorego wyłączyc.

Sokojnie instalacja może być równoznaczna z chęcią używania. Dokładnie tak
jak to ma miejsce przy całych innych grupach pakietów. W tym sensie
wiewióra przstałaby być wyjątkiem, a całość znacznie łatwij by się
konserwowało poprzez odwani/odejmowanie gortowych i seprowalnyh
komponentów.

> Taki skrypt robilby mi bałagan w configu.

Jak zrobiłoby się ot p bałahganiarsku .. owszem. Jakby zrobic to poprawnie
to wogóle możnaby nie zaglądać co tam wogóle jest.