nowa wiewiora

Wto, 17 Wrz 2002, 23:29:48 CEST

On Tue, 17 Sep 2002, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:

>                               ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Przeczytaj wcześniejszy post kloczka o automatyzacji tego, nie wiem czy
> jest sens to robić, choć fakt że miło jest np. doinstalować do apacha'a
> jakiś mod i od razu mieć go w htppd.conf uaktywnianego, trzeba by zrobić
> coś ala apxs.

Dokładnie o ten właśnie poziom automatyzacji chodzi.
Tylko rpm {-e|-U} i od razu mozan przystąpić od testowanai czy działa czy
już nie dany ficzer. Bez zbednego zaglądania i wrzucenia w pakiet w stu
procentach powtarzalnych czynności.
Dziki temu całosć jest niezawodna (nie ma "czynnika ludzkiwgo"), a w
sytuacji kiedy naprawe się śpieszy całsoć staje się w zarządzniu prosta do
bulu.