SOURCES: XFree86-GLcore-strip-a-workaround.patch (NEW) XFree86-tdfx-interlace.patch (NEW) XFree86-Xfont-Type1-large-DoS.patch (NEW) [qboosh]

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 19 Wrz 2002, 19:22:09 CEST

On Thu, Sep 19, 2002 at 11:37:08AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Arek to nie ma sensu .. przynajmniej teraz.

A jaki sens ma trzymanie (od kilkudziesięciu kB do nawet parunastu MB,
jeśli gdzieś oprócz %rpmcflags coś z pakietu wcisnęło -g do CFLAGS)
bezużytecznych informacji w bibliotekach -static?

> Nikt tego nie robi i w zwiazku
> z tym strrip jak widzisz sam tnie niewiadomo co w przypadku kiedy nie ma
> do stripowanai jednego elf-a tylko archiwum arowe z elf-ami.

Ale ten błąd nie polega na tym, że strip wyciął za dużo.
Błędem jest to, że zostawił pusty (niepotrzebny) obiekt bez symboli.

[..]

Na czym to polega? (Jeszcze?) nie zauważyłem.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/