SOURCES: XFree86-GLcore-strip-a-workaround.patch (NEW) XFree86-tdfx-interlace.patch (NEW) XFree86-Xfont-Type1-large-DoS.patch (NEW) [qboosh]

Pią, 20 Wrz 2002, 11:29:24 CEST

Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> writes:

> [..]
>
> Na czym to polega? (Jeszcze?) nie zauważyłem.

(II) Loading /mnt/storage1/misiek/xfree/lib/modules/fonts/libbitmap.a
Not loading .debug_abbrev
Not loading .debug_info
Not loading .rel.debug_info
Not loading .debug_line
Not loading .rel.debug_line
Not loading .debug_macinfo
Not loading .debug_frame
Not loading .rel.debug_frame
Not loading .debug_pubnames
Not loading .rel.debug_pubnames
[...]
Not loading .debug_aranges
Not loading .rel.debug_aranges

Prawdopodobnie strip usuwa te symbole i dlatego nie zauważyłeś
jeszcze tego (moja wersja xfree (4.2.99.1) nie jest stripowana).

--
Arkadiusz Miśkiewicz          niestety kloczek lubi być dyktatorem
arekm w sse.pl        AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr