Announce - wazna prosba do wszystkich

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pon, 23 Wrz 2002, 11:23:10 CEST

> to moja propozycja announce'a dla ludzi i dziennikarzy jest w
> PLD-doc/PLD_1.0.Announce.2ndVersion.txt . Any comments?
Czy jest sens porownywac PLD do innych dystrybucji przez ilosc pakietow?
Przeciez nasza modularna budowa powoduje, ze do kazdego programu jest uzywane
po kilka pakietow - a to nie oznacza ze mamy wiecej oprogramowania.
OpenOffica nie mamy - to znaczy mamy, ale... hmm, nie dziala :)
Troche za bardzo rozwleczone - to chyba oczywiste, ze mamy przegladarki
i mnostwo innego oprogramowania. Wiecej o poldku, czym roznia sie nasze RPMy
Mnie by to raczej nie przekonalo.

pzdr.
--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \