skrypt builder

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 23 Wrz 2002, 23:07:00 CEST

On Mon, 23 Sep 2002 23:02:11 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Tzn., w przypadku jej podania nie bylby pobierany z CVS-u takze plik
> *.spec podany w linii polecenia dla buildera. Brany bylby plik
> lokalny.

Ale builder nie pobiera. Jeżeli mam zmodyfikowany plik spec, i dam
builder plik.spec to pokazuje, że jest plik modyfikowany i już. Jeżeli
plik jest z innego brancha, to wtedy ./builder -r BRANCH plik.spec i też
nie pobiera tylko zostawia. Nie wiem o co biega z tą zmianą.

                                    Artur