skrypt builder

Pon, 23 Wrz 2002, 23:30:56 CEST

> Ale builder nie pobiera. Jeżeli mam zmodyfikowany plik spec, i dam
> builder plik.spec to pokazuje, że jest plik modyfikowany i już. Jeżeli
> plik jest z innego brancha, to wtedy ./builder -r BRANCH plik.spec i też
> nie pobiera tylko zostawia. Nie wiem o co biega z tą zmianą.

Chodzi o przebudowanie pliku lokalnego, niezaleznie od tego czy w CVS-ie nie
ma nowszej wersji i niezaleznie od tego, czy cvs jest dostepny / dostep do
niego skonfigurowany.

Chodzi o niegenerowanie polaczen sieciowych z CVSem w sytuacji, gdy
*swiadomie* przebudowuje zasoby nie-CVS-owe. Oprocz zmniejszenia ruchu w
sieci przyspiesza to budowanie...

Np.
./builder -nc w32codec.spec
cvs update: No CVSROOT specified!  Please use the -d' option
cvs [update aborted]: or set the CVSROOT environment variable.
Error: spec file not stored in CVS repo.

(Tak, BTW, wlasnie o rozwiazanie problemu z w32codec.spec mi biega)

  phone (48)(58) 347 14 61