Announce - wazna prosba do wszystkich

Lukasz Jachowicz honey w ep09.kernel.pl
Śro, 25 Wrz 2002, 22:26:14 CEST

On Mon, 23 Sep 2002, Grzegorz Godlewski wrote:

> Czy jest sens porownywac PLD do innych dystrybucji przez ilosc pakietow?
> Przeciez nasza modularna budowa powoduje, ze do kazdego programu jest uzywane
> po kilka pakietow - a to nie oznacza ze mamy wiecej oprogramowania.
hmm, przepraszam - to moje Debianowe przyzwyczajenie, gdzie 1 pakiet
zwykle == jeden program :)  Oczywiscie, tam powinno byc programow :>

> OpenOffica nie mamy - to znaczy mamy, ale... hmm, nie dziala :)
e? A ja u RMFa widzialem dzialajacego... no chyba ze ma nie-z-paczki :)
Bez stabilnego OOffice'a to chyba nie ma co 1.0 wypuszczac :( Imho.

> Troche za bardzo rozwleczone - to chyba oczywiste, ze mamy przegladarki
> i mnostwo innego oprogramowania. Wiecej o poldku, czym roznia sie nasze
> RPMy
To, ze sa przegladarki itp jest dla ludzi, ktorzy nie wiedza, ze Linux juz
sie wykluł ze stadium poczwarki i jest taka ladniejaca larwą ;)  Jesli
chodzi o Poldka - rzeczywiscie, trzeba o nim napisac. Co masz na mysli
piszac "czym sie roznia nasze RPMy"? Pamietaj, ze Announce nie jest
kierowane do ludzi, tylko do uzytkownikow komputerow i dziennikarzy. Nie
mozemy pisac tam wszystkiego, ale nie powinnismy omijac informacji
kluczowych dla zwyklego uzytkownika - czyli powinnismy napisac czarno na
bialym, ze bedzie mogl obejrzec pornostronę (moze porn-geta wrzucic w
announce? ;)  ), zajrzeć do banku, napisać list do cioci i ładnie go
wydrukować...

Ide dorzucić parę rzeczy do tego... Znaczy - juz dorzucilem i sa w CVSie.
Komentarze prosze :)
h.
--
http://7thGuard.net/