Announce - wazna prosba do wszystkich

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 25 Wrz 2002, 23:08:28 CEST

On Wed, 25 Sep 2002, Lukasz Jachowicz wrote:
> e? A ja u RMFa widzialem dzialajacego... no chyba ze ma nie-z-paczki :)

Na pewno nie jest.

> Bez stabilnego OOffice'a to chyba nie ma co 1.0 wypuszczac :( Imho.

1.0 == openoffice w paczce? Bez przesady... Jest dużo innego
oprogramowania biurowego, nie każdemu jest potrzebna ta kobyła i nie może
to być wyznacznik czegokolwiek.

A sam OO jest paskudny do pakietowania i wogóle do budowania. Jest w nim
tyle śmiecia, że żal patrzeć. Spakietowany OO po prostu nie działa i
pomimo włożonego w to czasu ja nie mam ochoty dalej siedzieć i patrzeć
dlaczego. Jeżeli ktoś jest chętny - fajnie by było...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...