wine - czy komuś działa?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 27 Wrz 2002, 23:23:48 CEST

Skompilowałem właśnie wine z Ra.
Config mam dobry, ale:

[klakier@żółw wine]$ winemine
err:win32:PE_fixup_imports No implementation for kernel32.dll.44(CloseHandle) imported from C:\WINDOWS\SYSTEM\advapi32.dll, setting to 0xdeadbeef
i dalej cała seria takich. Oglądałem strace, nie jest to porblem ze znajdowaniem .dll.so
bo je znajduje.

Czy ktoś mnie może oświecić, o co chodzi z wineserver?
I jaka była koncepcja domyślnego korzystania z wine? Montowanie istniejącej windy
czy tworzenie czystego katalogu w $HOME? (Nie widze żadnego skryptu do tworzenia takiego katalogu)

Zdrówko,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)