wine - czy komuś działa?

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pią, 27 Wrz 2002, 23:48:08 CEST

> Skompilowałem właśnie wine z Ra.
> Config mam dobry, ale:
>
> [klakier@żółw wine]$ winemine
> err:win32:PE_fixup_imports No implementation for kernel32.dll.44(CloseHandle) imported from C:\WINDOWS\SYSTEM\advapi32.dll, setting to 0xdeadbeef
> i dalej cała seria takich. Oglądałem strace, nie jest to porblem ze znajdowaniem .dll.so
> bo je znajduje.
O, faktycznie nie dziala. Masz w konfigu /usr/X11R6/share/wine ?
Bo u mnie takiego katalogu nie ma - a chyba powinien byc.

> Czy ktoś mnie może oświecić, o co chodzi z wineserver?
To nie ja... :)

> I jaka była koncepcja domyślnego korzystania z wine? Montowanie istniejącej windy
Raczej nie powinno wymagac Windowsa

> czy tworzenie czystego katalogu w $HOME? (Nie widze żadnego skryptu do tworzenia takiego katalogu)
To by bylo chyba lepsze rozwiazanie, niz /usr/X11R6/share/wine - moznaby
utworzyc grupe uzytkownikow, ktorzy moge instalowac aplikacje
i programy windowsowe tam wrzucac.

pzdr.
--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \