jeszcze co do mutt-a

Nie, 29 Wrz 2002, 13:36:48 CEST

On Sun, 29 Sep 2002, Michal Moskal wrote:

> Pewnie jeszcze parę koi-* i jis* by się przydało, ale ja się nie znam :)

Tak jakby się zastanowić jeszcze chwilę nad tym to w sumie mutt powinien
jeszcze inaczej działać.  Otóż o ile się nie wyspecyfikuje niczego to
enkoding powinien brać sobie z ustawień LOCALE. O ile to zostało
rzeczywiście porządnie zrobione to wydaje mi się że wręcz możnaby próbować
przypuszczać, że tak właśnie zostało to zrobione i wtedy w domyślnym pliku
konfiguracyjnym mogłoby nie być tej linijki.

Jeżeli nie działa to w ten sposób to IMHO możnaby spróbować zasugerować
ludziom od mutta że logicznym byłoby wykończenie tej funkcjonalności
właśnie w ten sposób.

Mógłby to ktoś sprawdzić ?