jeszcze co do mutt-a

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Nie, 29 Wrz 2002, 22:01:12 CEST

On Sun, Sep 29, 2002 at 01:36:48PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Tak jakby się zastanowić jeszcze chwilę nad tym to w sumie mutt powinien
> jeszcze inaczej działać.  Otóż o ile się nie wyspecyfikuje niczego to
> enkoding powinien brać sobie z ustawień LOCALE. O ile to zostało
> rzeczywiście porządnie zrobione to wydaje mi się że wręcz możnaby próbować
> przypuszczać, że tak właśnie zostało to zrobione i wtedy w domyślnym pliku
> konfiguracyjnym mogłoby nie być tej linijki.
>
> Jeżeli nie działa to w ten sposób to IMHO możnaby spróbować zasugerować
> ludziom od mutta że logicznym byłoby wykończenie tej funkcjonalności
> właśnie w ten sposób.
Hmm? Ale po co komplikować? Skoro list zawiera tylko znaki zawarte w
us-ascii, to powinien być zakodowany w us-ascii, a nie w iso-8859-2, czy
czym tam innym, tylko z tego powodu, że mam ustawione locale na pl_PL.

A co jak ktoś ma locale en_US, ale wklei do listu coś dajmy na to po
polsku (komunikat błędu na przykład)? Ma wysłać krzaczory w us-ascii?

Tak samo zresztą działają AFAIR niektóre czytniki newsów.

wolf
--
  Bartek   .  - Kto tam śpi?
  Taudul   :