wine: security patched kernel???

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 28 Wrz 2002, 14:48:25 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Tak wogóle to ponoć obecna wersja wine jaka jest na ftp nie nadaje się do
> użytku. Prawda li to ?

Skompilowana ze speca wersja 0904 nie działa u mnie, ktoś jeszcze meldował to samo.
Skompilowałem też tę wersję z ręki i dostawałem, w zależności od programu
który chciałem uruchomić, komunikat jak powyżej, lub też całą serię błędów.

Obecnie testuję wersję 0804 z pakietu mdk i dostaję ten sam komunikat.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)