przeniesienie libvorbis z /test

Marcin Wojtczuk (FastViper) fastviper w poczta.onet.pl
Nie, 29 Wrz 2002, 12:19:47 CEST

Bardzo proszę o przestestowanie pakietów libvorbis*1.0-5* z /test. Zmiana
była jednynie w zależnościach i mi ładnie działa. Jeśli działa i innym to
byłoby dobrze załatwić problem :)
Na czym polega problem: ktoś, kto ma starszą dystrybucję (w której nie ma
libogg-1.0) będzie miał problem przy upgrade mp3blaster, kde3 czy xmms.
Wymagają one libvorbis-1.0 ale _nie_ libogg-1.0 i wszystko się kaszani.
--
 [ FastViper w poczta.onet.pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]
 [ Boże spraw, żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce   ]