STBR przed 1.0!

Nie, 29 Wrz 2002, 13:06:29 CEST

On Sun, 29 Sep 2002, Radoslaw Zielinski wrote:

> [[ Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> ]]:
> [...]
>
> Tomek, ja naprawdę staram się robić rzeczy nie pozbawione sensu.

W porządku .. nie wątpię :)
I bynajmniej nie miałem o nic pretensji komentując Twój list :)

Poprostu objaśnienie było krótkie .. na tyle krótkie, że posiłkująć się
wyłącznie nim można było odnieść wrażenie że to jednak zmiana w
niewłaściwym kierunku. Dalsza dyskusja reszte wyjaśniła (po to zresztą
każdy ma prawo o każdy szczegół się pytać :).

EOT