STBR przed 1.0!

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 29 Wrz 2002, 12:21:42 CEST

[[ Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> ]]:
[...]
> Chodzi mi tylko o to żeby możliwie jednak unikać domyślnych ustawień
> nastawionych na polskiego użytkownika które mogą _przeszkadzać_ innym
> nacjom.

Tomek, ja naprawdę staram się robić rzeczy nie pozbawione sensu.

> Prośba o potwierdzenie, że jest to jednak w mniejszym czy większym
> stopniu sprzężone z ustawieniami LOCALe. Jeżeli tak będzie to tą dyskusję
> można uznać za niebyłą.

Nie wiem, co się dzieje w kodzie, ale chłopaki od mutta raczej starają
się myśleć.  Ta zmiana _nikomu niczego nie zepsuje ani nie utrudni_.

Wyciąg z manuala:

  send_charset
    Type: string
    Default: "us-ascii:iso-8859-1:utf-8"

    A list of character sets for outgoing messages. Mutt will use the
    first character set into which the text can be converted exactly.
    If  your  "$charset"  is  not iso-8859-1 and recipients may
    not understand UTF-8, it is advisable to include in the list an
    appropriate widely used standard character set (such  as  iso-8859-2,
    koi8-r or iso-2022-jp) either instead of or after "iso-8859-1".

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]