[poldek] uwagi ergonomiczne

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Nie, 29 Wrz 2002, 12:59:54 CEST

Dnia Tue, 24 Sep 2002 15:05:20 +0200
Paweł A. Gajda napisał(a):

>Zbędne dla mnie, więc pozostaje samemu dopisać i podrzucić łatę.

Ja od wieków czekam, aby po upgdare * czy --upgrade-dist poldek pokazał co
usunie, co zainstaluj I ILE TO BĘDZIE MB DO ŚCIĄGNIĘCIA Z SIECI! Coś takiego
jak apt pokazuje zawsze. A czas to sobie wtedy obliczę sam. ;)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!