Konkurencja - vide PLD 1.0

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Pon, 30 Wrz 2002, 00:08:22 CEST

VTAM!

Sorry, ale będę upierdliwy. Będę męczący i narzekający. Będę okrutny -
ale byc może taki kubeł zimnej wody się przyda... :( I chcę żeby to była
MERYTORYCZNA dyskusja!

(i BARDZO proszę nie szczuć na mnie Honeya bo się pogodziliśmy ostatnio
i jeżeli Honey będzie mial uwagi to będą to uwagi ZDECYDOWANIE natury
MERYTORYCZNEJ a nie wycieczki osobiste.
IMHO Honey jest OK. Niestety nie dogadaliśmy się kiedyś kiedy trzeba
było rozmawiać. Następnym razem takiego błędu nie popełnimy ergo
NAJPIERW porozmawiamy a dopiero potem zaczniemy wyciągać wnioski.
Proszę wiadome osoby o nie żerowanie więcej na naszych (zadawnionych i
całkowicie niepotrzebnych) animozjach.

Honeya niniejszym publicznie przepraszam!

Ale ad rem:

Na PLD 1.0 (w sensie stabilne) czeka od eonów czasu cale mnóstwo osób
(również developerów PLD). Jeżeli stabilizacja PLD będzie w
NIESKOŃCZONOŚĆ przeciągana to możecie zostać na lodzie, tzn z etykietką
"fajne ale niestabilne przez ostatnich 45 lat". A developerzy będą się
drapac po siwych skroniach, będą łykać Geriavit odpędzając klawiaturą
namolne wnuki i bluzgać na tych którzy "nic nie rozumieją" w tym
sporcie bo przecież jest "JESZCZE N0WSZY PATCH (tm)". Gdyby Linus tak
postępował to mielibyśmy jądro 0.94pl1754. I już :(

Panowie - zdecydujcie się do diaska - robicie STABILNE PLD czy też
uprawiacie w nieskończoność radosna specologię?

Obie metody są OK i każda z nich niesie pozytywy (doskonale rozumiem
radosne tworzenie pakietów - mi też to sprawia przyjemność - było nie
było jeszcze niedawno byłem jednym z niewielu Polaków wymienionych z
imienia i nazwiska w źrodlach jądra Linuxa).

Ale proszę zdecydujcie się w końcu bo na razie to wygląda jak planowanie
przez nastolatkę utraty cnoty - "i chciałabym i boje się". Więc warto
wiedzieć: czy się boicie czy też chcecie?

Może by się tak jakoś do kupy wziąć i... coś ustalić?

Wasz Wredny Kapitalista/Materialista Cezar

p.s. Ktoś już zerkał na http://www.aurox.pl? Bo oni zdaje się zaczeli
aspirować do "Polish Linux Distribution"...?

p.s.2. Nie uzależniam istnienia swojej firmy od stabilizacji PLD, raczej
wręcz przeciwnie - zdaje się że do tego interesu dokładam w imię "pro
publico bono" (tak jak Marcus i kilka innych osób też). W związku z
powyższym wszelkie interpelacje "w temacie zysków z PLD" będą pracowicie
archiwizowane na /dev/null celem późniejszej analizy.

p.s.3 Nie jestem związany z firmą Pharmaton (producent Geriavit)

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl