Icewm straszy (gradienty)

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 30 Wrz 2002, 12:44:07 CEST

[[ Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> ]]:

Dziwne.  Poldkowałem dalej (a miałem spore zaległości); m.in. kernel
i XFree86.  Po uaktualnieniu problem zniknął.

Był to gradient całego ekranu, od prawego górnego (normalnie) do lewego
dolnego rogu (kolory inne, niż czarny, przechodziły w obleśną tęczę, np.
jasne (biały, żółty) stawały się fioletowe).

> Widać Radek wykasował już :)

Zgadza się; rzeczywiście nie było tam niczego ciekawego.  Normalny zrzut
ekranu -- przez myśl mi nie przeszło, żeby go sprawdzić na innym
komputerze...

Widocznie coś na poziomie sterowników do karty.

ps.  Hmm, ciekawe: robiąc reboot po "poldek --upgrade kernel-\*"
     czułem się, jakbym grał w rosyjską ruletkę... ;-)
--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]