Konkurencja - vide PLD 1.0

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pon, 30 Wrz 2002, 10:57:23 CEST

On Mon, 30 Sep 2002, wrobell wrote:

> Oczywiście, że brzydko, tylko chciałbym przypomnieć, że:
> - PLD 1.0 miało być już w grudniu zeszłego roku
> - mrożenie nie miało chamować rozwoju, a prawda jest taka, że
>   obecnie dzięki mrożeniu, rozwój dystrybucji został zachamowany
>
> W przypadku Ra, zostaliśmy przy starym gcc, rpm-ie i gnome. Dlaczego
> nie mogło być tak w przypadku jajka 2.2.21?

ostatnim dobrym (stabilnym) jajkiem bylo 2.2.20-18 .... :/
teraz 2.2.22-2 mianowane jest do tego tytulu (przyznam sie, ze 2.2.21 bylo
troche niewypalem ....)

> No i? Ze względu na ST ma być opóźniane 1.0?

Nie, to jest tylko informacja, ze SA nie sa dokonca gotowe

> Ja to ktoś już zauważył, Ra == NEST. :-\
> Szkoda tylko, że cierpi na tym rozwój dystrybucji.

 ?
Ra == nest ? eee ....

> Co do kolejnych wersji, tj. 1.x i 2.x, to mam nadzieję, że nie będzie
> to wyglądało tak jak dotychczas. O ile pamiętam, to osoby, które
> chciały stabilnych wersji, obiecywały, że dystrybucja będzie mogła
> się rozwijać tak jak przed grudniem zeszłego roku.
>
> Oznacza to dla mnie, że odpowiednio dopieszczone pakiety będą oznaczane
> jako stabilne i będą lądować w kolejnych wersjach PLD.

kto chcial i co obiecywal ?

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)