Konkurencja - vide PLD 1.0

Pon, 30 Wrz 2002, 12:11:24 CEST

On Mon, 30 Sep 2002, wrobell wrote:
[..]
> Obecnie dzięki 1.0 jest chamowany rozwój dystrybucji, miało być inaczej.

Jak ? Rozmawiałeś z kimś na ten temat ?
Próbowałeś kompletwać lisę zreczy kte jeszcze tzreba zrobić ?
Czy tylko miałeś o tym jakieś wyobrażenia że jakoś to sie (samo) powinno
zrobić ?

Jeżeli tylko to drugie to jakby nie patrzeć to ciut za mało bo inni nie
wiedzą o tym co się dzieje w Twoje głowie.

[..]
> Jak już Ci kiedyś mówiłem, Ra mnie nie obchodzi. Osoby, które tego potrzebowały
> obiecywały, że zamykanie 1.0 nie będzie przeszkadzać w rozwoju PLD. Jest
> inaczej.

To ja juz wogóle nie rozumiem tego dlaczgo o 1.0 sie wypowidsz i to mówiąc
na dodatek że jest niby niestabilne :)
To tak jakbyś wypowiadał się na temnat jakieś potrawy której nie
próbiowałeś :)
Nie doś tego, że nie próbowałeś to dodatkowo chetnie krytykujeż "kucharzy"
:)

[..]
> Aha... Przejrzyj z października lub listopada posty na liście.

Pokaż wstepujące tam słowo "obiecuję". jeszcze raz wydaje Ci się że
ktokolwiek, kiedykolwik cokolwek mógł obiecać :)
Były wypowidzie "spróbujemy to zrobić na termin X" niemniej to nie jest t
samo co obietniaca :)

[..]
> no co ty?

Spora ilosć zmian wykonywana jest grubo po południu. Często szczyty ruchu
zdarzaja się grubo po północy .. to tak jakbyś tego nie zauważył :)

[..]
> Osoby, które będą chciały generować sobie kolejne wersje PLD, będą sobie
> definiować pojęcia.

Czyli od kogo ? :)

> Nie chcę tylko, żeby się co dwa lata powtarzała sytuacja jaka jest
> obecnie od blisko roku.

Napisze Ci to samo co napisałem przed chwilą an ircu.
Jeżeli opracujesz nad czymś co ejst w DEVEL to do nedzy zadnbaj otakze o
to żeby od czsu kawałek po kawałku wrzucać to do rególarnych zasobów. W
ten sposób unika się skorkowych zamian. Tylko nei wciskaj mi że np. GNOME
2 nie da się tak integrować bo bedzie to niepradą bo sam przy tym też
grzebię od czasu do czasu i widzę że jest to możliwe. Trzeba tylko chcieć
to wdrżać i nie kończyć n wykonaniu konkretrnej zmiany, bo koniec 1.0 nic
tyu nie zmieni. Poprostu nikt nie bezie zmienaił na GNOME 2 bo będzie
wiedzął czy jest to gotowe, nie bedzie gortowe bo nei będzie wytestowane.
Koło się zamyyka tylko wtedy keidy się nic nie robi w celu jego
pzrerwania. To jak robić tego typu zmiany mozesz zrzynać z blusa który
włożył sporo wysiłku w to żeby przygotować KDE 3 do integracji. Po mimo
tego że było sporo zrobione w branchu i całosć byął próbowana osobno i tak
nie poszł oto zupełnei gładko. To co możesz zrobić to wyvciągnąć z tego
jakąkolwiek naukę. Inaczje za kawałek Ty lub ktoś inny napisze bardzo
podobny list.