1.0 - jak?

Pon, 30 Wrz 2002, 15:32:34 CEST

> Tu chodzi wylko o pobranie informacji o języku domyślnym.
> To czy jest używane SerC czy EthC musiałby być obecne w konfiguracji

Tomku, ale przeciez system moze *w ogole* nie miec konsoli...
Ani VGA, ani serial, ani parallel.
Serwer, zdalne terminale, itd. Niekoniecznie od razu jakis komputer
sterujacy zaplonem w samochodzi :)
Po prostu brak konsoli, komunikaty ida tylko do logow.

Byc moze (z definicji nieudana) proba zaladowania fontu mu nie przeszkodzi.
Ale moze zatrzymac/wysypac. A to byloby niedobrze.
Oczywiscie nie mowie tu o dystrybucyjnym jaderku. Chociaz, jesli maszyna nie
bedzie miala ani VGA, ani serial, ani parallel, to czy PLD zadziala ?

> geninitrd i na pdstawie tego wiadomo y było czy ma sens inicjowanei fontów
> w initrd.

To tez jest jakas mysl.
Ale mi by sie bardziej podobal jakis wpis w pliku konfiguracyjnym (nie
wykluczajac podania w nim wartosci yypu "auto").

> A jak inaczej ?

Mi by sie najbardziej podobal jakis wpis w pliku konfiguracyjnym (nie
wykluczajac podania w nim wartosci yypu "auto") z ewentualnym wsparciem w
instalatorze...

> Kłopot jst jeszcze z jednym. Otóż z domyślnym fontem jaki ma być po
> resecie VT. Domyślnie wiadomo co w takich wypadkch się dzieje. IMHO tu też
> mogłoby być to popzrez moduł który by trzymł domyślny font po to zeby po
> resecie nei tzreba był znowu ustawiać fontu na włąsciwy. To niemniej
> wymaga główbszych pzreróbek w kernelu. rzecz jest neidco analogiczna do
> modułów do konwersji enkodingów w na poziomie vfs.

A to jest chyba jeszcze nie rozwiazane w kernelu. Chyba, ze o czyms nie
wiem?

  phone (48)(58) 347 14 61