O Autodektekcji sprzętu - koncepcja

Wto, 1 Kwi 2003, 11:27:20 CEST

On Tue, 1 Apr 2003, Kosmo wrote:

> To takie pytanie - czy jak będziemy mieli alse to będą to domyślne
> sterowniki i nie będziemy kompilować OSS z kernela ?

Zbudować można niemniej wydaje mi się ze narzędzia wspomagające
konfigurowanie powinny wspomagać raczej tylko alsę i/lub na pewne tak
być powinno przy pierwszym podejsciu.

Skoro juz się właczyłem w wątek ..
To co do autodetekcji to IMHO powinna byc tu pewna separacja na poziomie
biblioteki która udosepnia pewien interfejs do struktór
odzwierciedlajacych wykryty sprzet, a reszta powinna być powyzej. Chodzi o
np. mapowanie mkawałkół spzretu na nazwy modułów czy nazwy pakietów, a
także to co jest w kudzu a co i widzę w haps.
Chodzi o to że praca and taka biblioteką powinna być prostrza, a wszystko
co powyżej tego poziomu może przybrać rózne formy i raczje bedzie juz dosć
proste do implementacji czyli że może powstać kilka niezalezncyh opakowań
do całości.
Ergo: na razie wszelkie prace nawet czysto koncepcyjne powinny raczje
przedewszystkim skupiać się na owej biblitece.