kde-i18n - a może w ten sposób:

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Wto, 1 Kwi 2003, 14:52:33 CEST

On wtorek 1 kwietnia 2003 10:51, Tomasz Kłoczko wrote:
> Przykładowo w GNOME nie ma takeigo "rasizmu" w zwiąku z tym doprowadzenie
> nawet przypadkowo do takiej separacji jak w KDE nie jest możliwe. Więcej
> .. Miguel czy inni czesto podkreślali, że osoby które przychodziły jako
> dokumentaliści często wnoszą jednak coś w faktycznym kodzie i vice versa
> czyli tymbardziej tego typu "segregacja" jak w KDE z ich punktu widzenia
> jest niepraktyczna i nie licz na to że bęzie miała miejsce w nawet dość
> odległej perspektywie.
Jaki rasizm, jaka segregacja? Uzyskując dostęp do modułu kde-i18n masz dostęp
do całości kodu KDE. Sam zaczynałem od tłumaczenia, a teraz piszę kawałki
bibliotek KOffice, więc GNOME nie jest pod tym względem wyjątkowy. Tak więc
podział na kod i i18n jest sprawą techniczno-organizacyjną, a nie
ideologiczną.

Tomek