kde-i18n - a może w ten sposób:

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 2 Kwi 2003, 10:00:57 CEST

W liście z wto, 01-04-2003, godz. 16:20, Tomasz Kłoczko pisze:

> Sam powidziałeś, że ejst to podział techniczno-organizacyjny i jest to
> dokłdnieo to co napisałem, bo w tym co napiweałem nei ma żadnej ideologii
> bo w *kazdym* innym prijekcie nei separuje się tak tłumaczeń jak w KDE.
sami sobie dolek podkopali, ale to jest ich problem, nie rozumiem
dlaczego my mielibysmy na tym ucierpiec robiac za nich to czego oni nie
zrobili. Do poki i18n jest odrebna rzecza w KDE dopoty my powinnismy
sobie ulatwiac zycie budujac je osobno. Glupia zmiana w kde-i18n
powodujaca, ze pakiet nie bedzie robil poprawnych tarball-i niesie za
soba nie budowanie sie (lub budowanie bez i18n) pakietow "podrzednych".

[ciach]

> [...]
> sztucznym to tymbardziej nie ma sensu brnać w to co by wynikało z obecnej
> formy dystrybucji zasobów źródłowych .. i to jest też kolejna rzecz która
> próbuję przemycić :)
> Mówiac ianczej ejżlei KDE nei zmieni tego podejscia to prędzej czy później
> zacznei być postrzegane jako coś co nie stosuje się do ogólnie używancyh
> standardół pracy pzrez co ilosć osobogodzin poświecanych na development
> będzie malała .. i tym bardziej nie należy brnąć w to podeście oparte o
> separacje bo za kawałek cały projekt będzie śmierdział.
jak sie obudza, to i my zmienimy pakiety, a nie bedzie to trudne. Tymczasem
to co mamy nie ma nic wspolnego ze zdrowym rosadkiem...

Jesli czujesz sie tak bliski "ideologi idealnego kde" to proponuje
napisac mail otwarty do kde mantainerow o zmiane ich filozofi. Sadze, ze
nie jeden z nas sie pod tym podpisze i nie zabraknie tez podpisow z
innych dystrybucji (osobiscie jednek uwazam, ze kijem lepiej macac we
wlasnym mrowisku ;> )

> kloczek
pascalek

ps. podzial kde-i18n-<lang> w zupelnosci wystarczy...
--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl