kde-i18n - a może w ten sposób:

Śro, 2 Kwi 2003, 11:52:59 CEST

> Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś zainstalował sobie paczuszki z kilkoma
> językami, prawda?

Prawda. Tylko juz pisalem, ze mam malo miejsca i nie chce sobie zasmiecac go
zasobami jezykowymi od niezainstalowanych czesci KDE.

Ergo: nie mam nic przeciw podzialowi, byle mial dostateczna rozdzielczosc,
nie tylko na plaszczyznie jezykowej.

[...]
> Przestawiamy się na coś innego? ;)

pldpm ;-) Tylko ktos go musi najpierw napisac.

  phone (48)(58) 347 14 61