Początek Ac

Śro, 2 Kwi 2003, 14:42:28 CEST

On Wed, 2 Apr 2003, Jakub Bogusz wrote:

> A jak próbowałeś?

Tak próbowałem. Paręnaście pakietów jest tam w nico wyższych wersjach a
chciałem to synchronicznei ciągnąć :)
No i nie wychodził downdgrade :)
Jeżeli móggłbyś pomóc tutajk żeby to było jednak w miarę równo czyli Ra +
ac/ready to byłbym wdzięczny :)

> [...]
> Processing dependencies...
> perl-CGI-Lite-2.0-5 obsoleted by perl-CGI-Lite-2.001-1
> There are 1 package to install, 1 to uninstall:
> I perl-CGI-Lite-2.001-1
> R perl-CGI-Lite-2.0-5
> Executing rpm --upgrade -vh --root / --noorder...
> warning: /root/.poldek-cache/ftp_ftp.pld.org.pl.dists.ra.updates.security.alpha/perl-CGI-Lite-2.001-1.noarch.rpm: V3 DSA signature: NOKEY, key ID f9651d5a
> Preparing...                ########################################### [100%]
>    1:perl-CGI-Lite          ########################################### [100%]

Właśnie co to z komunikat ? nawet wrzuciłem klucz dystrybucyjny wrzuciłem
do keyringa root-a (?).

[..]
> PS. chyba trzeba zacząć od nagłówków jądra 2.4.x (BTW: którego?) - tam
> jest już glibc 2.3.x, ale zbudowany na 2.2.18

Najpierw gcc :)
Bez tego to nie ma sensu .. szczególnie na sparc, axp a i ppc chyba też :)
I tak na koniec cały bootstrap trzeba będzie przebudować podbijając rel :)

Z bieżącki jeszcze ..
autoconf wymaga emacsa przy budowaniu.
W kilku podobnych miejscach zdaje sie mamy wymaganie na emacsa, aw kilku
na xemacsa. Wolałbbym, żeby był jeden żeby co kawąłek nie majtać na
builderach albo żeby onba nie musiały być zainstalwoane (juz nie pamietam
czy konflikt między nimi został juz usunięty czy nie). Zdaje się że wiecej
rzeczy i tak wymaga xemacsa i chyba lepiej byłoby wymagać jeśli już
xemacsa.

Druga rzecz z tym niejako związana. Otóż zdaje się że pliki z makrami .elc
w sumie moga być używane przez emacsa i xemacsa. W tej chwili wyglada to
tak że mamy sporo makr które są przywiązane do xemacsa. Jezlei ten sam
byte vcod elc mógłby być używany perzez xemacsa i emacsa to dobrze byłoby
pomyśleć o takiej korekcie/uwspólnieniu zasobów makr żeby ten sam pakeit z
makrami mógł być używane przez oba. Wolałbym poriostu uniknąć sytuiacji
jak jest w MDK w której te same pakiety są werji emasc-<foo> i
xemasc-<foo>.
Jeszcze raz: nie wiem czy to jest możliwe ale wydaje mi się ze chyba tak
(sam używam raczje xemacsa).

I jeszcze co do xemacsa to wydaje mi sie że możnaby usunąć wersjonowanie
katalogu z zasobami xemacsa (po każdym upgrade zostają puste katalogi, a
nie widzę żeby coś po za xemacsem wrzucało tam jakieś zasoby).
Z xemacsem wiem że jeszcze mozńa jedna rzecz poprawić. Otóż nie potrzebne
jest tu linkowanie z ncurses i wystarczy z tinfo (kłania się przez cały
czas narżadko które wykrywałoby nadmiarowe linkowania :>).

I jeszcze jedno z xemacs. Wycofałem nowego xemacsa z updates/general.
Wywala się informujac że moze byc uruchamiany wyłacznie w trybie wsadowym
i na razie nei mam pomysłu na zdiagnozowanie tego :>