Odp: Konfiguracja X

Artur artur_40 w wp.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 23:53:05 CEST

----- Original Message -----
From: Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>
To: grupa rozwijających pld <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Friday, April 04, 2003 10:08 PM
Subject: Re: Konfiguracja X

> Pytałeś na złej grupie, teraz toppostujesz. Proszę wypisać tego pana.

Nie rozumiem tutaj np. Tomasza Pala, jestem tutaj pierwszy raz ten od razu
sie czepia ze toppostuje, chce zeby mnie wypisali itp. Ciekawe czy on od
poczatku o wszystikim wiedzial. Zrobilem to nie chcacy a ze pomylilem grupe
to tez nie swiadomie, za co was tutaj przepraszam z wyjatkiem tego T.P bo
jemu sie to nie nalezy. Nie potrafi normalnie nic napisac tylko od razu
wypisuje jakies swoje glupawe sugestie.