Konfiguracja X

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 5 Kwi 2003, 00:01:29 CEST

On Fri, Apr 04, 2003 at 23:53:05 +0200, Artur wrote:

> Nie rozumiem tutaj np. Tomasza Pala, jestem tutaj pierwszy raz ten od razu

Tak, tak, a teraz idź sobie.

> sie czepia ze toppostuje,

Wszędzie się o to czepiam.

> chce zeby mnie wypisali itp. Ciekawe czy on od
> poczatku o wszystikim wiedzial.

Jak nie wiesz jak się pisze listy to przeczytaj.

> Zrobilem to nie chcacy

Teraz niechcący u góry wrzucasz kilka linijek gówna i u dołu zostawiasz
sygnaturę, tak?

> a ze pomylilem grupe to tez nie swiadomie,

Każdy jest burakiem nieświadomie. Przeczytaj netykietę.

> za co was tutaj przepraszam z wyjatkiem tego T.P bo
> jemu sie to nie nalezy.

Łojojoj, teraz to normalnie no płakał będę.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...