rpm-4.2-0.20030322.4 zepsuty, czy tak ma być?

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Nie, 6 Kwi 2003, 14:56:13 CEST

[06 kwiecień, 2003] Michal Kochanowicz napisał:

>Zgadzam się, ale takich speców będzie sporo, bo RPM 4.0 zachowywał się
>inaczej. I w końcu po coś jest %defattr().

rpm-4.0.2 pod tym względem wcale się nie różni - jeśli pakiet umieszcza
pliki/katalogi w katalogu, którego nie ma - katalog jest tworzony z
uwzględnieniem aktualnego umask (defattr nic do tego nie ma, bo nie do
tego służy) - to jest ewidentny błąd w pakietowaniu.

--