xhejn

Witold Filipczyk witekfl w poczta.gazeta.pl
Nie, 6 Kwi 2003, 18:41:44 CEST

On Sat, Apr 05, 2003 at 11:19:34PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ia jaki sens ma niedodawanie "/" i/lub wymaganie żeby zawartość zmeinej
> zaczynała się od "/" ?
> Tak wogóle to dlaczego tego typu modyfikacje nie trzymają się tego co jest
> w PLD-doc/home-etc/HOME-ETC.txt ?

Nie czytałem tego wcześniej, bo ktoś nawrzucał megabajty obrazków do PLD-doc.

W dwa dni przerobiłem więcej pakietów niż było zrobionych do tej pory.
Gdybym miał źródła przerobienie całości zasobów zajęło by dwa tygodnie.
Nie będę zmieniał na zmienną względną, bo mi się to nie podoba.
Nie będę też odkręcał tego co zrobiłem.  Jak się komuś nie podoba to
może zakomentować te patche.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.gazeta.pl>