xhejn

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 6 Kwi 2003, 22:02:14 CEST

On Sun, 6 Apr 2003, Witold Filipczyk wrote:
> Nie czytałem tego wcześniej, bo ktoś nawrzucał megabajty obrazków do
> PLD-doc.

ahaaaa....
A powinieneś był zacząc od tego dokumentu...

> W dwa dni przerobiłem więcej pakietów niż było zrobionych do tej pory.

Chciałeś powiedzieć: speiprzyłem.

> Gdybym miał źródła przerobienie całości zasobów zajęło by dwa tygodnie.

Bogu dzięki, ze nie miałeś.....

> Nie będę zmieniał na zmienną względną, bo mi się to nie podoba. Nie będę
> też odkręcał tego co zrobiłem.  Jak się komuś nie podoba to może
> zakomentować te patche.

"niniejszym ogłaszam, że mam was wszystkich w dupie o niczym nie bede
rozmawiał i z żadnych (głupich) pomysłów tłumaczyć się nie będę".
Rozumiem, że to chciałeś nam w ten sposób powiedzieć?

Racz przynajmniej zauważyć, że ludzsie ze starym ustawieniem CONFIG_DIR
będą co i rusz się nacinać na niespodzienaki.

A jeżeli nie będziesz miach ochoty cofnąć swoich zmian, ich  poprawić albo
poważnie przedyskutować przynajmniej (IMHO nie ma o czym za bardzo - poza
nową nazwą dla nowej funkcjonalności) to gdzie się tylko natknę na te
łątki twojego "autorstwa" - wytnę je w cholerę.

To co ty prezentujesz to czysta arogancja i nieliczeniesię całkowicie ze
zdaniem innych.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...