xhejn

Nie, 6 Kwi 2003, 23:18:52 CEST

On Sun, 6 Apr 2003, Tomasz Pala wrote:

> I co z tego? Nie musiałeś ich ściągać.

> Spieprzyłeś.

Izi boj .. izi :)
Mój ojcec w tym momencie zapewne by powiedział: "nie bij .. tłumacz" :-)

Reguła jest taka że jeżeli ktoś coś nawet spieprzy to dowiadując się o tym
od innych co i jak ma prawo do autopoprawki. Dopiero po tym jak takowa nie
nastepuje i/lub "sprawca" np. poprosi innych o wycofanie tego co on zrobił
bo np. nie ma chwilowo czasu upoważnia to do wkraczania inne osoby. Pozwól
mu się poprawić samemu :)