xhejn

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 6 Kwi 2003, 22:45:25 CEST

On Sun, Apr 06, 2003 at 16:41:44 +0000, Witold Filipczyk wrote:

> Nie czytałem tego wcześniej, bo ktoś nawrzucał megabajty obrazków do PLD-doc.

I co z tego? Nie musiałeś ich ściągać.

> W dwa dni przerobiłem więcej pakietów niż było zrobionych do tej pory.

Spieprzyłeś.

> Gdybym miał źródła przerobienie całości zasobów zajęło by dwa tygodnie.

Opatrzność czuwa.

> Nie będę zmieniał na zmienną względną, bo mi się to nie podoba.
> Nie będę też odkręcał tego co zrobiłem.

Zdajesz sobie sprawę, czym to grozi?

> Jak się komuś nie podoba to może zakomentować te patche.

Jak sobie życzysz.

PS. już raz straciłem kilka bookmarków linksa dzięki jakiemuś rypniętemu
home_etc, więc aby ustrzec innych zamierzam konsekwentnie te łaty
wycinać.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...