xhejn

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 6 Kwi 2003, 23:25:28 CEST

On Sun, Apr 06, 2003 at 23:11:42 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Zawsze możesz użyć głowy obchodząc to robiąc:
>
> $ echo "PLD-doc/home-etc" > CVS/Repository
> $ cvs up -d -A -P

Można też sprawdzić via cvsweb zawartość i pobrać tylko to, co chcemy:

cvs co PLD-doc/home-etc/bleble

> Spróbuj jednak trzymać się ogólnie wypracowanej linni. Jeżeli będziesz
> miał coś przeciwko temu co już jest zrobione o coś Twoim zdaniem powinno
> być inaczej to najpierw o tym piszesz na listę żeby to obgadać :)

Obgadanie nie zmieni tego, że CONFIG_DIR jest już używane i w to
ingerować NIE MOŻNA. Niech sobie zarezerwuje na przykład ETC_DIR.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...